optimizare anunt articol presa website promovare online

Promovarea brandului prin comunicate de presă

Comunicatele de presă online pot fi un instrument valoros de marketing, permițând mass-mediei și pieței dumneavoastră să parcurgă rapid știrile recente, consolidându-vă poziționarea în industrie, îmbunătățind clasamentul în motorul de căutare și generând trafic direcționat către website-ul companiei. Cuvintele cheie pentru un comunicat de presă O secțiune de știri a site-ului este un instrument valoros din mai multe motive: Permite mass-mediei (și potențialilor clienți) să parcurgă rapid știrile recente. Ajută la creșterea în clasamentul motorului de căutare, atunci când este configurat corect, îmbunătățind vizibilitatea companiei. Vă întărește poziționarea în raport cu prospecții și clienții existenți. Pe lângă publicarea de știri tradiționale și online, articolele pot genera trafic către website dacă acestea sunt optimizate în mod corespunzător și sunt bogate în …

Read more
strategie marketing digital content marketing prin continut plan

Eficiența strategiei de marketing prin conținut

Cât de mult puteți investi în campania de marketing prin conținut? Fiind o campanie pe termen lung este recomandat să proiectați un buget. Aici vă veți grupa costurile de investiții, de la proiectarea design-ului, la crearea de conținut, la promovarea și executarea campaniei. Înregistrarea costurilor de investiții Pentru orice inițiativă de marketing este recomandat să creați un buget al costurilor organizate pe categorii. Chiar și cele mai mici programe de marketing prin conținut includ o serie de categorii diferite de costuri: scriere, editare, proiectare, distribuție, angajament și măsurare. Chiar dacă echipa internă gestionează toate aceste funcții este recomandat să estimați timpul de care au nevoie.  Printre cele mai frecvente arii care implică anumite costuri se numără:  Strategia – proiectarea și gestionarea campaniei …

Read more
distribuirea continutului social media marketing digital promovare afacere

Distribuirea, promovarea și optimizarea conținutului

Distribuirea conținutului reprezintă procesul de stabilire a tipurilor de conținut pe care le creați pentru anumite segmente de public și platforme de distribuție specifice. Aici veți examina formatele de conținut, canalele de distribuție și publicul pentru fiecare tip de conținut. Analizați tipurile de conținut Acum că ați stabilit ideile potrivite, este timpul să vă determinați tipul de conținut și apoi să le potriviți cu platformele de distribuție. Unele platforme permit formate multiple. De exemplu, pe LinkedIn puteți distribui noutăți, un link către o postare pe blog, o imagine, un articol întreg, o prezentare sau o carte electronică. Altele permit doar formate specifice.  Cel mai bine este să evaluați în același timp atât tipurile de conținut, cât și rețelele de social media. Iată exemple de …

Read more
strategie marketing prin continut brainstorming idei continut

Strategia de conținut

În timp ce strategia de marketing prin conținut abordează întreaga poveste pe care o spune brandul, strategia privind conținutul abordează modalități mai specifice de a crea conținut semnificativ, eficient și valoros care să fie potrivit utilizatorilor. Aici veți include temele pentru conținut, povestea principală, publicul și provocările pe care le întâmpină. Subiectele și scopul conținutului Pentru unele branduri, conținutul este cel mai valoros activ de marketing al acestora. Conținutul, livrat la momentul potrivit, poate juca un rol semnificativ în dezvoltarea unui brand.  Cheia unei strategii de succes este să vă înțelegeți cu adevărat publicul și apoi să aveți disciplina organizațională pentru a furniza în mod constant conținut valoros pentru a vă conecta cu acesta.  Începeți prin a vă examina clienții. În funcție de fiecare client identificați problemele care pot …

Read more
strategie marketing prin continut imbunatatire afacere

Strategia de marketing prin conținut

Marketingul prin conținut descrie o abordare strategică de creare și distribuire a conținutului relevant și valoros către anumite categorii de public, cu scopul de a genera un call to action. Marketingul prin conținut poate fi o metodă extrem de eficientă pentru creșterea gradului de conștientizare a brandului, stabilirea leadership-ului, generarea de clienți potențiali, promovarea către clienții potențiali, vânzarea încrucișată, crearea de legături și avansarea prospecților în procesul de vânzare. Programele eficiente de marketing prin conținut sunt de obicei investiții pe termen lung care necesită resurse semnificative. Înainte de a stabili dacă începeți propriul program de marketing prin conținut, creați un caz de afaceri pentru a vă stabili obiectivele și pentru a determina dacă marketingul prin conținut este potrivit. Stabilirea obiectivelor Marketingul …

Read more
campaniile-de-pr-si-importanta-lor-in-promovarea-brandului-campanie-publicitate

Campaniile de PR și importanța lor în promovarea brandului

O campanie de publicitate atât în mediile tradiționale, cât și în mediul online, poate fi extrem de eficientă pentru a crește credibilitatea și gradul de conștientizare și promovare a brandului, produsului sau serviciului dumneavoastră. O știre legitimă este o aprobare care poate ajunge la un public larg, în schimbul unui cost foarte mic. O strategie de publicitate bună este concepută pentru a atinge obiective specifice de afaceri. De obicei, trebuie să schițați idei de promovare care au la bază o poveste de interes (bine vs. rău, natură vs. hrană, cursă contra timpului, Compania A vs. Compania B, angajat împotriva lumii, companie vs. sistem etc.). O strategie eficientă de PR și promovare include un calendar și o descriere a instrumentelor necesare pentru promovarea …

Read more
rol publicitate online afacere stabilire obiective promovare online

Rolul publicității online în atingerea obiectivelor de vânzări

Publicitatea online promovează anunțurile pe alte website-uri, în ​​newslettere sau în programe afiliate pentru a genera clienți potențiali, pentru a crește traficul website-ului, pentru a spori vizibilitatea brandului și pentru a genera vânzări. Publicitatea online are numeroase avantaje, permițându-vă să ajungeți la un public foarte larg sau foarte specific, pe mai multe dispozitive, de la PC-uri la tablete și la telefoane de ultimă generație. Vă oferă flexibilitate în ceea ce privește tipurile și dimensiunile anunțurilor, permițând reclame text, reclame grafice, reclame interactive și video. Diferite rețele publicitare permit diferite opțiuni de plată, fie per afișare, fie per click. O bună strategie de publicitate online leagă cheltuielile campaniei de obiective comerciale specifice, cum ar fi conversiile de trafic, generarea de clienți potențiali și …

Read more
raportarea fluxului afaceri clienti sistem crm beneficii

Previziunea și raportarea vânzărilor pe baza fluxului de clienți potențiali

Cu un proces de vânzări bine documentat puteți estima veniturile așteptate de la potențialii clienți. De asemenea, puteți stabili câți clienți potențiali va trebui să generați din campaniile de marketing pentru a vă atinge obiectivele, precum și volumul de materiale media pe care trebuie să le achiziționați. Pentru fiecare pas al procesului de vânzări, determinați procentul de prospecți care va trece la pasul următor. Prin analizarea procesului de vânzări puteți estima veniturile pe care le veți genera. De asemenea, puteți stabili câți clienți potențiali va trebui să generați din diferite activități de marketing. Proiectarea veniturilor Câți clienți trebuie să introduceți în pipeline pentru a vă atinge obiectivele anuale? Pentru acest calcul veți avea nevoie de următoarele informații: Numele procesului de vânzare …

Read more
proces de vanzare eficient tehnici sfaturi

Definirea unui proces de vânzare eficient

Un proces de vânzare documentat este o „hartă” a tuturor pașilor pe care îi urmează un client potențial în demersul său către statutul de client al companie. Analizarea procesului de vânzări reprezintă un instrument puternic în prognozarea, raportarea veniturilor și îmbunătățirea eficienței echipei dumneavoastră în ceea ce privește vânzările. Este posibil să aveți procese de vânzare distincte pentru fiecare produs sau serviciu și canal de distribuție. Analizându-le pentru a evalua fiecare pas distinct pe care îl face un prospect, informațiile pe care le obțineți pentru fiecare etapă, durata de timp necesară pentru ca prospectul să treacă la pasul următor și ratele de conversie vă vor ajuta să determinați eficacitatea actuală de vânzare. Cum abordează potențialii clienți decizia de a cumpăra produsul …

Read more
imbunatatire performanta agenti vanzari afaceri rezultate bune atingere obiective dezvoltare abilitati comunicare

Îmbunătățirea performanței agenților de vânzări

Instruirea este o componentă cheie a managementului vânzărilor. Fiecare manager are responsabilitatea de a transmite un feedback echipei sale pentru a corecta greșelile, pentru a îmbunătăți performanța și pentru a atinge obiectivele. Tratați reprezentanții de vânzări ca pe o echipă și intruiți-i pentru o performanță optimă. Menținerea motivației Primul lucru la care trebuie să ne gândim este motivația. Lucruri precum banii, statutul social, recunoașterea, frica sau succesul motivează reprezentanți de vânzări buni. Aflați ce îi motivează pe reprezentanții dumneavoastră și folosiți acest lucru. Încurajați reprezentanții să aibă obiective mari și să se gândească la succes. Cei mai buni vor ca visele lor să devină realitate. Cei mediocri nu. Stabiliți următoarele: Numele reprezentantului Ce îl motivează la locul de muncă Modalități prin care puteți să-l mențineți motivat …

Read more
performanta vanzari afaceri reprezentant de vanzari

Evaluarea performanței în vânzări

Rapoartele periodice sunt vitale pentru evaluarea performanței vânzărilor în raport cu obiectivele de venituri, atât la nivel departamental, cât și pentru reprezentanții de vânzări individuali. Cu toate acestea, ultimul lucru pe care doriți să-l faceți este să forțați reprezentanții de vânzări să completeze documente plictisitoare. Agenții de vânzări ar trebui să se ocupe de prospectare, vânzare și închidere; foarte puțini sunt minuțioși cu hârtiile. Soluția este automatizarea rapoartelor folosind sistemul CRM pentru a genera raportări care cuantifică activitățile zilnice, săptămânale și lunare, prognozează venituri, arată etapele din pipeline, cuantifică rapoartele pentru reprezentanți individuali și pentru întregul departament, și urmărește activitatea pe conturi individuale sau potențiali clienți. Stabilirea rapoartele de vânzări necesare Veți avea nevoie de rapoarte periodice pentru a evalua succesul vânzărilor …

Read more
interviu angajare reprezentant de vanzari agent afaceri trasaturi necesare abilitati

Procesul de recrutare, angajare și integrare a unui reprezentant de vânzări

Angajarea unui agent de vânzări potrivit este o componentă cheie pentru succesul eforturilor de marketing. Cele mai eficiente programe de recrutare urmează un proces bine structurat – definirea clară a poziției, utilizarea celor mai bune resurse pentru recrutarea reprezentanților valoroși, promovarea poziției printr-o reclamă interesantă pentru a atrage candidați calificați, un proces de intervievare structurat și o integrare eficientă, astfel încât noul angajat să dispună de resurse pentru a-și îndeplini sarcinile. Abilitățile obișnuite ale reprezentanților de vânzări buni includ experiența pe un post similar și cunoștințe despre produs și industrie, abilități de prospectare, perspicacitate în afaceri, disciplină, abilități bune de prezentare, abilități bune de relaționare, abilități de gestionare a timpului, abilități de negociere, fără teama de respingere și abilitatea de …

Read more
error: Content is protected !!