plan de remunerare agent vanzari afaceri

Planul de remunerare al reprezentanților de vânzări

Gestionarea eficientă a unei echipe de vânzări este una dintre cele mai simple modalități de a crește numărul vânzărilor și profitabilitatea lor. Problemele legate de performanța vânzărilor pot fi rezolvate prin crearea unor planuri de remunerare bine concepute pentru reprezentanții de vânzări. Un plan bun de remunerare ar trebui să stimuleze zilnic reprezentanții de vânzări să muncească. Nu există o metodă unică pentru proiectarea unui plan de remunerare, dar trebuie să luați în considerare nivelul de calificare al reprezentantului de vânzări, experiența, prețurile și marjele de profit și durata ciclului de vânzări. Planurile de remunerare pot varia, fie pot oferi un venit garantat 100% (prin salariu fix), fie pot fi 100% variabile (numai prin comisioane). Majoritatea planurilor propun o combinație a …

Read more
externalizarea serviciilor de marketing alegere furnizor campanie marketing

Externalizarea serviciilor de marketing

Furnizorii joacă un rol important în majoritatea echipelor de marketing, deoarece puține companii au resursele necesare pentru a gestiona fiecare proiect intern. Externalizarea serviciilor către furnizori sau consultanți de marketing specializați vă poate oferi acces la informații din industrie și la resurse pe care nu le aveți intern. Înainte de a evalua un furnizor pentru un anumit proiect este bine să creați o structură clară a proiectului, care să includă tipul de serviciu și activitățile necesare, specificațiile proiectului, criteriile de evaluare ale furnizorului, bugetul, datele și etapele cheie și resursele necesare. Găsirea unui furnizor bun care să se ocupe de proiectul dumneavoastră poate fi dificilă și poate necesita mult timp. Primul pas este să definiți componentele proiectului și criteriile pentru succes. Când …

Read more
newletter, marketing, afaceri, companie, cerere de oferta, business case

Puterea informațiilor – instrumente de eficientizare a procesului de vânzare

Un raport de informare de afaceri este un articol detaliat care oferă informații clare și utile despre o anumită problemă din industrie, un ghid de bune practici, o tendință sau o soluție. Rapoartele de informare au devenit instrumente foarte populare în campaniile de e-mail marketing – transmiterea unui astfel de raport prin intermediul unui newsletter este un mod eficient de a genera și califica clienți potențiali. Conținutul este foarte important – trebuie să fie interesant, relevant și de actualitate. Un raport de informare nu ar trebui să fie citit ca o broșură, fiind un material educativ. Conținutul raportului de informare Pentru a dezvolta conținutul raportului de informare, trebuie să stabiliți nevoile publicului într-o anumită etapă a procesului de vânzare. Determinați: …

Read more
prezentare powerpoint afaceri companie materiale resurse instrumente

Importanța documentelor suport în procesul de vânzare – partea a II-a

O prezentare PowerPoint bună este unul dintre cele mai valoroase instrumente din arsenalul de marketing și vânzare. Cercetările arată că fluxul unei prezentări și conținutul acesteia au un impact mai mare, în comparație cu modul în care sunt redate informațiile de către agentul de vânzări. Dacă conținutul este bine organizat, relevant, specific publicului și proiectat corespunzător, chiar și un agent de vânzări mediocru poate străluci. Elaborarea prezentării PowerPoint Șabloanele de prezentare bune vă vor ajuta echipa de vânzări să furnizeze prezentări mai eficiente. Dacă activați în mediul B2B, o prezentare PowerPoint excelentă este probabil cel mai valoros instrument din arsenalul dumneavoastră. Din păcate, mulți oameni creează și oferă rezultate slabe când realizează o prezentare PowerPoint. Este probabil cel mai folosit instrument în corporațiile …

Read more
instrumente marketing brosura companie afaceri materiale vânzări

Importanța documentelor suport în procesul de vânzare – partea I

Majoritatea companiilor B2B – și unele companii B2C – au nevoie de o documentație și instrumente specifice care sunt concepute pentru a ajuta la avansarea prospecților în procesul de vânzare. Fiecare material are un rol specific și este conceput pentru a răspunde la o întrebare a prospectului, într-un anumit moment al procesului de vânzare. Acestea pot fi fișe tehnice ale produselor, broșuri, prezentări, business case-uri, newslettere, rapoarte de informare, demonstrații video și website-uri. Materialele pot avea un impact puternic deoarece au o anumită autoritate și oferă credibilitate dacă sunt bine realizate. Cel mai bun mod de a determina materialele de care aveți nevoie este prin a revizui fiecare pas al procesul de vânzări, pentru a identifica ce informații trebuie să …

Read more
bugetarea campaniei buget campanie digital marketing

Bugetarea și gestionarea campaniilor de marketing digital

Evaluarea campaniei de marketing digital necesită analiza principalilor factori care contribuie la succesul campaniei. De asemenea, vă veți putea măsura mai bine rezultatele și rentabilitatea investiției. Estimați rata de răspuns a campaniei, raportul de conversie final din răspunsurile clienților și veniturile totale generate. Rata de răspuns – indicator principal la efortului de marketing digital Rata de răspuns reprezintă procentul de persoane care răspund la ofertă (adică cei care răspund la un call to action, cum ar fi completarea unui formular, descărcarea unui document, crearea unui cont de probă sau efectuarea unui apel telefonic). Este important să estimați rata de răspuns încă din faza de planificare a campaniei, astfel încât să puteți estima media tranzacțiilor pe care le veți genera (dacă este necesar) …

Read more
Marketing prin conținut și campaniile PPC content marketing

Marketing prin conținut și campaniile PPC

Un plan bun pentru într-o campanie PPC prezintă în mod clar detaliile și sfera acesteia, astfel încât angajații să înțeleagă cum va funcționa. Cele mai bune planuri pentru o campanie SEM includ obiectivul campaniei, publicul țintă și oferta, cuvintele cheie, valorile, pagina utilizată, reclamele publicitare, motoarele de căutare și rețele publicitare utilizate, prețurile de licitare, locațiile anunțurilor, angajamentul și raportarea necesară. Obiectivul campaniei Primul pas în planul de campanie este să vă determinați obiectivul. Care este obiectivul principal al campaniei? Generarea de lead-uri Generarea de tranzacții Branding Altele Stabiliți: Numele campaniei Obiectivul campaniei Datele campaniei Publicul vizat și oferta Cine este publicul țintă pentru această campanie? Când vă concentrați asupra unui public vizat este mult mai ușor să transmiteți un mesaj …

Read more
externalizare administrate interna promovare afacere marketing digital

Strategie de marketing digital – Partea a II-a: externalizare sau administrare internă

Crearea și gestionarea unei mari campanii în social media poate fi un proces dificil și care necesită mult timp. Implementarea campaniilor de promovare social media necesită o gamă largă de abilități pentru distribuirea conținutului, de la proiectare, la crearea de conținut și până la abilitățile tehnice necesare. Vă puteți descurca cu resursele interne? Sau trebuie să angajați o agenție sau un consultant pentru externalizarea campaniei de marketing? Există argumente pro și contra pentru fiecare. Bugetul, calitatea resurselor existente, lățimea de bandă, creativitatea și abilitățile tehnice vor sta la baza deciziei dumneavoastră. Evaluați resursele existente pentru gestionarea social media Dacă intenționați să aveți o activitate mare de promovare în social media, vă recomandăm să luați în considerare angajarea unei agenții de gestionare a rețelelor …

Read more
monitorizare activitate online companie crestere constientizare brand marketing rețele socializare campanie social media strategia marketing digital

Strategie de marketing digital – Partea I: planificarea

Crearea unui plan de campanie vă va ajuta să vă organizați strategia, activitățile și KPI–ii pentru a vă atinge obiectivele. Planul de campanie va include obiectivul, rețelele de socializare pe care le veți urmări (pentru a monitoriza activitățile) și pe care le veți folosi (pentru distribuirea conținutului, marcaje, site-uri de știri sau wiki), publicul, mesajele pe care doriți să le transmiteți, intervalul de timp și activitățile pe care le veți avea în timpul campaniei. Monitorizați conversațiile publicului țintă Primul pas în definirea strategiei de digital marketing este să monitorizați activitățile din social media. Ce se spune? Cine spune? Acest lucru vă va ajuta să determinați căror conversații ar trebui să vă alăturați, cine le influențează și cum puteți participa și …

Read more
rol retele de socializare afaceri crestere companie social media importanta

Rolul rețelelor de socializare în campanile de marketing digital

Rețelele de socializare au devenit un instrument bun pe care îl puteți utiliza pentru a îmbunătăți gradul de recunoaștere a brandului, pentru a interacționa direct cu clienții și piața, pentru a lansa promoții, pentru a distribui știri, pentru a genera clienți potențiali, pentru a monitoriza concurenții, pentru a construi legături, pentru a afla cum vă percepe piața și a vă consolida reputația. Obstacolele în utilizarea rețelelor sociale sunt puține, dar există costuri și potențiale capcane pentru anumite activități, care pot duce la investiții pierdute și expunere negativă. Stabilirea obiectivelor Rețelele de socializare permit oamenilor de oriunde să comunice și să distribuie informații în timp real. Acestea permit oricui să fie publice rapid informații. Social media a devenit un instrument puternic …

Read more
testare email afaceri campanie e-mail marketing

Testarea campaniei de e-mail marketing

Este întotdeauna bine să testați înainte de a lansa o campanie de e-mail marketing, mai ales dacă lucrați cu un nou ESP sau folosiți o nouă listă. Acest lucru vă ajută să evaluați ratele de livrare și răspuns. https://club360.ro/alegerea-serviciilor-intr-o-campanie-de-e-mail-marketing-serviciu-email-marketing/De asemenea, testarea vă ajută să previzualizați e-mail-urile în funcție de browser și dispozitiv. Testarea continuă vă va ajuta să vă îmbunătățiți subiectele e-mail-urilor (care vă cresc ratele de deschidere), titlurile și conținutul, design-ul, oferta, landing page-ul, chiar și timpul de livrare. Toate acestea funcționează simultan pentru a vă îmbunătăți rezultatele finale ale campaniei. Testarea e-mail-urilor Ar trebui să testați întotdeauna o campanie pentru a vă optimiza rezultatele. Chiar și într-o campanie mică, puteți testa mai întâi un segment din listă pentru a evalua rata …

Read more
servicii e-mail marketing structura e-mail afaceri

Alegerea serviciilor într-o campanie de e-mail marketing

Majoritatea specialiștilor în marketing utilizează fie o platformă internă de e-mail marketing, fie un furnizor de servicii de e-mail (ESP). Trimiterea e-mail-urilor prin Outlook, Gmail sau prin alte servicii populare nu este eficientă pentru listele cu peste 10 adrese de contact. ESP-urile ajută la trimiterea e-mail-urilor, la respectarea politicilor privind spamul și la gestionarea procesului de abonare și dezabonare (pentru a vă menține lista de e-mail actualizată). De asemenea, acestea oferă rapoarte care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți rezultatele. În plus, ESP-urile oferă șabloane HTML, astfel încât nu trebuie să creați unele noi pentru fiecare campanie. ESP-urile populare includ MailChimp, CheetahMail, Campaign Monitor, Vertical Response, ExactTarget, Benchmark, Constant Contact, OmnistarMailer, GetResponse și altele. Alegerea unui serviciu de e-mail potrivit Platformele de e-mail …

Read more
error: Content is protected !!