Alegerea serviciilor într-o campanie de e-mail marketing

servicii e-mail marketing structura e-mail afaceri
Ghiduri de implementare Marketing digital

Alegerea serviciilor într-o campanie de e-mail marketing

Majoritatea specialiștilor în marketing utilizează fie o platformă internă de e-mail marketing, fie un furnizor de servicii de e-mail (ESP). Trimiterea e-mail-urilor prin Outlook, Gmail sau prin alte servicii populare nu este eficientă pentru listele cu peste 10 adrese de contact.

ESP-urile ajută la trimiterea e-mail-urilor, la respectarea politicilor privind spamul și la gestionarea procesului de abonare și dezabonare (pentru a vă menține lista de e-mail actualizată). De asemenea, acestea oferă rapoarte care vă pot ajuta să vă îmbunătățiți rezultatele. În plus, ESP-urile oferă șabloane HTML, astfel încât nu trebuie să creați unele noi pentru fiecare campanie.

ESP-urile populare includ MailChimp, CheetahMail, Campaign Monitor, Vertical Response, ExactTarget, Benchmark, Constant Contact, OmnistarMailer, GetResponse și altele.

Alegerea unui serviciu de e-mail potrivit

Platformele de e-mail marketing pot:

  • Trimite e-mail-uri de pe serverele lor
  • Automatiza procesul de dezabonare
  • Aborda în mod eficient procesul de abonare
  • Furniza un design potrivit
  • Raporta rata de răspuns

ESP-urile s-au modernizat odată cu avansarea tehnologiei pentru a putea fi integrate cu ușurință pe website-ul dumneavoastră, în sistemul CRM și în alte aplicații. Iată o listă de ESP-uri populare:

ESP
Detalii despre furnizori

Campaign Monitor

Cu sediul în Australia, acest furnizor vă permite să trimiteți e-mail-uri mai multor clienți, ceea ce este util pentru agenții de vânzări. Vă oferă posibilitatea de a trimite un răspuns automat, de a descărca șabloane și vă permite să personalizați e-mail-urile. Nu gestionează listele cu peste 1.000 de contacte.

MailChimp

Un furnizor popular în SUA și este utilizat de către companiile mari. Trimite eficient e-mail-urile, în funcție de numărul de contacte.

Cheetah Mail

Platformă utilizată de branduri și companii mari. Trimite eficient e-mail-urile și oferă rapoarte periodice, dar este scump.

VerticalResponse

Prețuri flexibile și o mulțime de caracteristici, adecvat pentru companiile mici și mijlocii. Intregrare bună pe Salesforce.com.

ExactTarget

Serviciu relativ ușor de utilizat, deținut acum de Salesforce.com, care vă permite să trimiteți e-mail-uri direct din CRM.

Benchmark

Oferă sute de șabloane, sondaje personalizabile și chestionare interactive. Oferă un plan gratuit pentru începători.

Constant Contact

ESP conceput pentru întreprinderile mici. Accesibil, dar vă puteți personalize conținutul, deoarece nu puteți încărca propriile șabloane HTML personalizate.

OmnistarMailer

ESP de nivel mediu cu funcția de de răspuns automat. Poate fi personalizat, dar necesită anumite resurse pentru configurare.

GetResponse

ESP bun, flexibil, cu multe funcții și un cost redus. Oferă un răspuns automat, landing page-uri și sondaje.

Iată câteva date importante pe care trebuie să le aveți în vedere atunci când selectați un ESP sau un pachet software:

  • Șabloanele disponibile
  • Design-ul responsive
  • Raportarea în timp real
  • Opțiunea de e-mail cu răspuns automat
  • Integrarea cu formulare web
  • Testarea e-mail-urilor în funcție de clienți
  • Segmentarea listei
  • Sondaje și chestionare
  • Dezabonarea printr-un singur click
  • Date personalizate
  • Testarea A / B
  • API pentru sincronizarea datelor
  • Verificator de spam
  • Programarea trimiterii e-mail-ului
  • Abilitatea de a trimite e-mail-uri persoanelor din afara listei
  • Respectarea politicii de spam

Compararea furnizorilor

Una dintre provocările legate de utilizarea unui furnizor de servicii de e-mail (ESP) este duplicarea datelor; de asemenea, multe companii stochează datele clienților într-un sistem CRM care nu este întotdeauna integrat cu ESP-ul lor. Acest lucru creează probleme administrative cu actualizarea datelor duplicate.

Atunci când o companie nu are control asupra datelor clienților lor campania de marketing va avea de suferit.

API-urile și instrumentele terțe de sincronizare parte pot ajuta la automatizarea acestei sarcini. Există o serie de programe de completare de la terțe părți construite pentru a conecta CRM-uri și ESP-uri. Dacă sunteți în căutarea unei configurări în timp real, consultați website-ul furnizorului de CRM pentru integrarea ESP-uri.

Automatizarea marketing-ului

În mod ideal, website-ul marketer-ului, sistemul CRM, programul de analiză și furnizorul de e-mail marketing ar trebui să fie configurate pe aceeași platformă și integrate corect pentru a oferi o singură bază de date, actualizată în timp real, a clienților și a prospecților, cu capacitatea de a crea fluxuri de lucru și vânzări, toate automatizate într-un singur sistem.

Cu toate acestea, majoritatea software-urilor de marketing automatizat sunt complexe și costisitoare. Consultați criteriile de mai jos pentru a vedea dacă ar trebui să vă evaluați ESP-urile sau furnizorii de servicii:

Criterii
Implementați un ESP
Automatizarea marketingului este necesară dacă:

Funcționalitatea

Nu este suficientă lățimea de bandă de rețea sau  trebuie să renunțați la e-mail-urile simple de marketing.

Un serviciu de e-mail marketing nu este suficient.

Bugetul: Ce impact are costul deciziei dumneavoastră?

Dacă nu aveți cel puțin 5.000 de dolari și mult timp, selectați un ESP.

Automatizarea marketingului începe la un preț de 200 dolari pe lună pentru cele mai simple opțiuni. Aceasta nu include costurile de instruire și integrare în celelalte sisteme. Cele mai multe sisteme de automatizare a marketingului costă între minim 5.000, 20.000 și 50.000 de dolari pe an.

Generarea de lead-uri

E-mail-ul este eficient pentru generarea de tranzacții. 

Dacă aveți o ofertă B2B complexă care necesită atenție, luați în considerare automatizarea marketingului, care poate oferi conținut pe baza ciclului de viață al clientului și a evenimentelor / acțiunilor întreprinse.

Echipa

Dvs. (sau echipa dvs.) nu aveți lățimea de bandă de rețea pentru a învăța noi procese.

Dvs. și echipa dvs. sunteți dispuși să vă modernizați întreaga procedură de e-mail / CRM.

Liniile creative pentru o campanie de e-mail marketing

Dezvoltarea conținutului pentru o campanie de e-mail este foarte diferită, în comparație cu scrierea unei broșuri sau a altor materiale.

Dacă utilizați un furnizor sau o echipă pentru a crea designul și conținutul e-mail-ului pentru campania dumneavoastră, este o idee bună să începeți cu un brief creativ detaliat. Rezumatul va include stilul, tonul, elementele de design care vă susțin brandul, grafica și terminologia specifică pentru piața dumneavoastră.

Linia subiectului (care este a doua cea mai importantă parte a e-mail-ului – este ceea ce îi atrage pe destinatari să îl deschidă), conținutul, îndemnurile la acțiune și încheierea susțin oferta propusă.

Liniile directoare ale e-mail-ului

Dacă utilizați un furnizor sau o echipă pentru a crea designul și conținutul pentru campania dumneavoastră vă recomandăm să începeți cu un rezumat creativ detaliat.

Iată câteva sugestii pentru campaniile prin e-mail:

Tipul de comportament
Strategia

Oamenii nu citesc, doar scanează

  • Folosiți titluri informative
  • Utilizați subtitluri pentru a segmenta conținutul
  • Scrieți propoziții scurte cu doar câteva adjective și adverbe

Cititorii vor informații rapid

  • Prezentați-vă oferta de la început – doriți ca oamenii să știe de ce citesc și ce li se oferă
  • Concentrați-vă pe ofertă 

Cititorii vor să fie informați, nu să citească reclame

  • Evitați titlurile artificiale
  • Asigurați-vă că mesajul se concentrează pe nevoile cititorului

Acest lucru vă ajută să dezvoltați conținutul e-mail-ului. La fiecare pas, revedeți recomandările pentru a vă asigura că mesajul îndeplinește obiectivele.

Expeditorul

Numele expeditorului este cea mai importantă parte a e-mail-ului. În prezent, oamenii nu deschid multe e-mail-uri, dacă sunt din partea unor persoane pe care nu le cunosc. Din fericire, aveți o serie de opțiuni:

  • Folosiți-vă numele, numele CEO-ului (dacă aprobă!) sau numele altcuiva
  • Folosiți un prenume + numele brandului (Maria de la Emag)
  • Folosiți numele brandului

Elaborarea subiectului

  • Subiectul este a  doua parte cea mai importantă a e-mail-ului. Este ceea ce va atrage destinatarul să deschidă e-mail-ul. Scopul este să captați atenția și să atrageți prospecții să deschidă mesajul, dar nu o faceți prin tactici înșelătoare. Încercați să inspirați încredere și să încurajați dialogul între dumneavoastră și publicul țintă.
  • Fiți convingător. Cu cât destinatarul crede că mesajul este relevant pentru nevoile sale, cu atât este mai probabil să îl deschidă.
  • Păstrați e-mail-ul scurt – nu mai mult de 50 de caractere.
  • Evitați cuvintele care declanșează filtrele de spam.
  • Alegeți un titlu atractiv.

Revizuirea subiectului

  • Subiectul este specific și relevant pentru publicul țintă?
  • Este convingător? Există un motiv solid pentru a-l deschide?
  • Ați folosit puține cuvinte?
  • Indică o idee completă?

Conținutul

Păstrați fiecare secțiune scurtă și oferiți link-uri către articole detaliate – utilizatorii pot apoi scana mesajul și pot alege să se concentreze pe zonele relevante. De asemenea, veți primi un feedback imediat în legătură cu ceea ce îi interesează, urmărindu-le activitatea.

Cu toate acestea, asigurați-vă că fiecare secțiune deține o cantitate valoroasă de informații. Nu este nimic mai enervant decât citirea unei idei incomplete și nevoia de a da click pentru a citi restul informațiilor. Încercați să inspirați încredere. Folosirea unor idei incomplete doar pentru a obține click-uri vă va afecta credibilitatea.

Alte sfaturi:

  • Personalizați conținutul ori de câte ori este posibil
  • Creați un conținut informativ și statistici interesante
  • Folosiți umorul ori de câte ori este posibil

Revizuirea conținutului

  • Este captivant și valoros pentru cititor?
  • Sunt folosite bullet-points și subtitluri, astfel încât să poată fi scanat de către cititor?
  • Se concentrează pe ofertă sau pe informații generale despre produs sau companie?
  • Încearcă să vândă produsul? Este un mesaj valoros sau doar un anunț?
  • Cititorii pot răspunde imediat la mesaj sau trebuie să deruleze pagina pentru a răspunde? 
  • Conținutul arată respect pentru timpul cititorului?
  • Ați folosit cât mai puține cuvinte?
  • Fiecare secțiune oferă o idee completă sau una incompletă care forțează cititorul să dea click pentru a citi restul informațiilor?
  • Ați folosit timpul prezent?
  • Este scris pe un ton prietenos, captivant și conversațional?

Încheierea

În această secțiune trebuie să adăugați informațiile de contact – adresa, un link pentru dezabonare, un link către website și o adresă de e-mail funcțională.

Design-ul

  • Nimeni nu vrea să citească un mesaj lung și aglomerat atunci când există și alte mesaje necitite în căsuța de e-mail! Conținutul joacă un rol important. Dacă dezvoltați o campanie HTML, păstrați design-ul curat și simplu.
  • Ce imagini trebuie să includeți în e-mail? (Destinatarii care au optat pentru a eliminarea imaginilor nu le vor vedea, deci asigurați-vă că mesajul poate fi transmis chiar și fără imagini).
  • Unde ar trebui să fie poziționate imaginile în conținut? Proiectați cu grijă design-ul și conținutul. Prea multe elemente grafice vor declanșa filtrele de spam.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping