Promovarea brandului prin comunicate de presă

optimizare anunt articol presa website promovare online
Ghiduri de implementare Marketing digital

Promovarea brandului prin comunicate de presă

Comunicatele de presă online pot fi un instrument valoros de marketing, permițând mass-mediei și pieței dumneavoastră să parcurgă rapid știrile recente, consolidându-vă poziționarea în industrie, îmbunătățind clasamentul în motorul de căutare și generând trafic direcționat către website-ul companiei.

Cuvintele cheie pentru un comunicat de presă

O secțiune de știri a site-ului este un instrument valoros din mai multe motive:

  • Permite mass-mediei (și potențialilor clienți) să parcurgă rapid știrile recente.
  • Ajută la creșterea în clasamentul motorului de căutare, atunci când este configurat corect, îmbunătățind vizibilitatea companiei.
  • Vă întărește poziționarea în raport cu prospecții și clienții existenți.

Pe lângă publicarea de știri tradiționale și online, articolele pot genera trafic către website dacă acestea sunt optimizate în mod corespunzător și sunt bogate în cuvinte cheie.

Mai întâi, elaborați o listă scurtă de cuvinte cheie cheie pe care publicul țintă le-ar folosi în căutarea informațiilor incluse în această versiune. Va trebui să includeți aceste cuvinte cheie în titlul și conținutul textului.

Dacă nu ați mai investigat niciodată cuvinte cheie, gândiți-vă la termenii și expresiile pe care le-ar folosi potențialii clienți atunci când ar caută informații legate de subiectul ales. Apoi utilizați un instrument pentru a estima cantitatea de trafic pe care o generează acele cuvinte cheie – este posibil să constatați că un termen ușor diferit generează rezultate substanțial diferite.

În pasul următor veți rescrie și scurta versiunea originală pentru a include aceste cuvinte cheie și pentru a optimiza versiunea pentru web.

Optimizarea comunicatului de presă pentru motoarele de căutare

Pentru a determina numărul de caractere sau cuvinte dintr-un bloc de text, evidențiați-le, iar apoi utilizați bara de instrumente Word (Instrumente Word> Număr de cuvinte).

Stabiliți:

  • Titlul – includeți cel puțin 2 cuvinte cheie. Nu folosiți o adresă URL în titlu.
  • Rezumatul – între 2 și 4 propoziții care vor atrage atenția reporterilor. Aceste trebuie să ajute reporterii să determine publicul potențial pentru această poveste și semnificația anunțului.
  • Data și locația – Introduceți-le în următorul format: Oraș, Județ, Luna, Ziua, Anul
  • Conținutul – introduceți versiunea pe care doriți să o lansați. Iată câteva indicii cheie:
  • Scrieți propoziții scurte folosind bullet-points și subtitluri – chiar mai scurte decât în ​​versiunea originală.
  • Reporterii și cititorii vor scana articolul, așa că asigurați-vă că ideile cheie sunt evidente.
  • Repetați cuvintele cheie în conținutul articolului. Cu cât sunt mai aproape de începutul articolului, cu atât mai bine.
  • Puteți (și ar trebui) să aveți cel puțin un link către website. Dacă marketingul prin motoare de căutare este important pentru compania dumneavoastră, plătiți suplimentar pentru a obține link-uri active în articol, mai ales dacă povestea este preluată – ar putea duce la sute sau mii de link-uri către website.
  • De asemenea, este util să includeți link-uri către pagini de pe site, altele decât pagina de pornire – de exemplu, o pagină în care cititorii se pot înscrie pentru o ofertă specială; o pagină care oferă un grafic sau mai multe detalii; o pagină care are un raport care se poate descărca sau alte materiale de asistență.
  • Utilizați un text ancoră în link-urile dumneavoastră.

Sfaturi suplimentare

  • Evitați tabelele, literele îngroșate, cursive sau colorate.
  • Verificați ortografia cu atenție.
  • Citiți cu atenție fiecare propoziție. 
  • Verificați dacă sunt erori gramaticale.

Adăugați în e-mail următoarele date:

  • Data publicării articolului
  • Industria/piața
  • Țara
  • Adresa URL către website
  • Compania
  • Numele
  • E-mail de contact
  • Numărul de telefon
  • Codul poștal

Folosiți această versiune optimizată a articolului și pe website. Iată sugestii pentru adăugarea acestuia pe website:

  • Pagina de pornire ar trebui să aibă în meniu o secțiune pentru știrile recente cu link-uri către articole recent lansate. Dacă vă actualizați conținutul frecvent, vă creșteți vizibilitatea în motoarele de căutare.
  • Titlul și data ar trebui să ancoreze hyperlink-ul. Link-ul ar trebui să conducă la o pagină cu detalii, care conține versiunea completă, NU un document PDF sau Word (deoarece motoarele de căutare nu le pot citi).
  • Asigurați-vă că site-ul are o secțiune de știri în bara principală de navigare. Toate articolele ar trebui incluse în această categorie.
  • Dacă aveți o pagină principală pentru secțiunea de știri, includeți titlu și data pentru fiecare articol (utilizând aceeași configurare a linkului pe care ați folosit-o pe pagina de pornire). Din nou, link-ul ar trebui să conducă la o pagină de detalii care conține versiunea completă, NU un document PDF sau Word.
  • Când creați pagina de detalii care conține textul articolului, includeți un cuvânt cheie în numele fișierului paginii, astfel încât să ajungă în link-ul URL. De exemplu, dacă pagina se numește Keyword.html, URL-ul poate fi www.website.com/stiri/keyword.html.
  • Asigurați-vă că bara de titlu a paginii și cuvintele cheie includ termenii relevanți pentru articolul dumneavoastră.

Selectarea canalelor de distribuție în masă pentru un articol

După ce ați scris comunicatul de presă și l-ați prezentat jurnaliștilor cheie, este timpul să îl distribuiți pentru a ajunge la un public mai larg. Trimiteți articolul prin e-mail celorlalte contacte media și publicați o versiune optimizată a articolului de presă pe site-ul dumneavoastră.

Pentru o acoperire și mai largă, modificați titlul și abordarea versiunii optimizate.

După ce ați scris un articol de presă și l-ați prezentat jurnaliștilor cheie puteți distribui articolul către un public mai larg. Amintiți-vă că majoritatea publicațiilor primesc zilnic zeci sau sute de comunicate, deci cu cât faceți o treabă mai bună în a crea o poveste și a o trimite către reporteri și publicații vizate, cu atât aveți mai multe șanse de succes.

Procesul de distribuție

  • Trimiteți articolul prin e-mail către contactele din lista dumneavoastră. Când trimiteți prin e-mail, nu trimiteți niciodată ca atașament – lipiți întotdeauna versiunea în corpul mesajului. Mulți reporteri șterg mesajele cu atașamente.
  • Postați versiunea optimizată a articolului pe website-ul companiei.
  • Luați în considerare modificarea titlului și a abordării versiunii optimizate.
error: Content is protected !!