Știți să vă mențineți clienții mulțumiți?
06/07/2021 2022-08-05 17:08Știți să vă mențineți clienții mulțumiți?
Știți să vă mențineți clienții mulțumiți?
Crearea unei afaceri stabile, profitabile și de succes înseamnă mai mult decât oferirea celor mai avansate produse, a celor mai moderne servicii sau a celor mai accesibile prețuri. Toate aceste elemente nu vă vor diferenția suficient și permanent de competitori în lipsa unei experiențe excelente oferite clienților în relația cu compania.
Experiența superioară a clienților cu produsele sau serviciile companiei ar trebui să fie o parte esențială a oricărei strategii de afaceri de succes. Și companiile din România au început să-și dea seama că de mult contează satisfacția clienților. Ea derivă din experiența generală pe care un utilizator o are cu un brand, indiferent de perioada de timp analizată sau de canalul de distributie/comunicare. Practic se bazează pe toate canalele, platformele, produsele și interacțiunile pe care utilizatorul le are cu un brand de-a lungul timpului. Sentimentul pe care îl are clientul cu privire la brand este rezultatul experienței sale cu acesta.
Fiecare companie dorește și trebuie să ofere o experiență excelentă clientului. Deoarece rezultatele excelente la nivel de experiență a clienților vor crește compania, loialitatea clienților și, cel mai important, clienții săi vor fi fericiți. Ceea ce se traduce în vânzări si profitabilitate mai mari, precum și în eforturi mai mici pentru atingerea obiectivelor de vânzări.
Regăsiți mai jos un chestionar prin care puteți evalua gratuit și rapid cât de bine manageriați interacțiunea cu clienții și cât de bine ați consolidat experiența acestora în raport cu produsele și serviciile oferite de compania dumneavoastră. Durata de completare: 3-5 minute (22 întrebări).