Principii de neuromarketing
05/07/2021 2022-08-16 17:12Principii de neuromarketing
Principii de neuromarketing
- Dacă un anumit produs sau serviciu nu este atât de comun, oamenii vor fi mai predispuși să îl cumpere.
- Repetarea unor acțiuni îi face pe oameni să dorească o continuitate.
- Pentru a atrage atenția unui consumator este necesar să folosiți culorile potrivite.
- Tehnicile de neuromarketing facilitează identificare unei strategii optime de preț în raport cu specificațiile unui grup țintă.
- Fonturi diferite produc efecte diferite; alegerea fontului adecvat contextului și mesajului transmis este o tehnică eficientă de neuromarketing.
- Ajustări în designul și caracteristicile ambalajelor bazate pe rezultatele cercetărilor de neuromarketing pot stimula vânzările.
Domeniul neuromarketingului este nou și complicat pentru mulți. Neuroștiința aduce într-adevăr o ușurare vieții comercianților. Înainte de neuromarketing comercianții depindeau exclusiv de cercetările de piață prin metode tradiționale, cum ar fi focus grupuri, interviuri și teste de teren pentru a-și face o idee despre interesele consumatorilor. Studiile de piață efectuate în mod tradițional arată mai puțin decât ceea ce neuromarketingul poate dezvălui pentru clienții, citind activitatea creierului. Prin urmare, putem spune că tehnologia de neuromarketing îi ajută pe specialiștii în marketing să înțeleagă modul în care creierul unei anumite persoane reacționează la o anumită situație folosind resurse și tactici diferite.
Iată 4 principii de neuromarketing pe care le puteți aplica pentru a vă păstra clienții existenți, precum și pentru a dobândi alții noi: