Cele 5 secrete ale vânzării bazate pe neuroștiință
05/07/2021 2021-10-28 15:29Cele 5 secrete ale vânzării bazate pe neuroștiință
Cele 5 secrete ale vânzării bazate pe neuroștiință
-
În neuro-vânzare, sistemul limbic este extrem de util. Este atât de important încât termenii „marketing limbic” sau „vânzări limbice” au fost creați pentru a identifica tehnica de conectare la cumpărător prin emoții, amintiri și stimulare pentru a vă atinge obiectivul.
- Memoria este fundamentală în procesul alegerii; este etapa în care brandurile concurente se vor lupta pentru a influența comportamentul cumpărătorului.
- Mecanismul de siguranță a creierului interferează în mod constant cu scopul de a economisi energie.
- Profesionistul în vânzări de astăzi se confruntă cu o presiune incredibilă. Într-o lume marcată de diferite progrese tehnologice, concurența este astăzi mai acerbă ca niciodată.
Cum lucrează creierul
Când medicul și neurologul american Paul MacLean și-a propus să studieze creierul, a venit cu un model de triplu creier pentru a simplifica cât mai bine subiectul complex. Împarte creierul în cele trei părți majore: reptilian, paleomamifer și neomamifer. Cel mai simplu mod de a-l reține este gândindu-l pe primul ca pe cel mai primitiv – „Creierul reptilian” (creierul vechi); în al doilea sunt stocate în mod natural emoțiile noastre – „Creierul emoțional” (sistemul paleomamifer sau limbic); ultimul este responsabil, în esență, de logica noastră – „Creierul rațional” (neomamifer).
Creierul Reptilian
Funcția principală a părții reptiliene a creierului este de a vă proteja. Când apare o situație stresantă, această parte a creierului intră în modul de supraviețuire și se eliberează un hormon numit cortizol. Dacă un urs vă urmărește, creierul reptilian conferă viteză pentru apărare. Deodată deveniți un supraom. Cortizonul care trece prin corpul dumneavoastră vă face să deveniți mai rapid, mai puternic și mai capabil să faceți față situației periculoase – indiferent dacă alegeți să fugiți sau să rămâneți și să luptați.