Neuromarketing – domenii de aplicare
05/07/2021 2021-07-09 15:05Neuromarketing – domenii de aplicare
Neuromarketing – domenii de aplicare
-
Strategiile de neuroimagistică și neuromarketing apar ca o alternativă proeminentă și viabilă care poate modifica următoarea generație de clienți și o piață de consum foarte competitivă.
-
Companiile beneficiază de neuromarketing deoarece creează o mai bună înțelegere a creierului consumatorilor și descifrează procesul său de luare a deciziilor.
-
Dificultatea de a concepe noi experimente, costul ridicat și timpul mare alocat cercetărilor.
-
Există voci care afirmă că neuromarketingul încalcă drepturile personale, în special în ce privește liberul arbitru sau că încalcă dreptul la alegeri individual, ghidând dorințele consumatorilor.
-
Dincolo de beneficiile comerciale evidente ale neuromarketingului, este necesară definirea unor reglementări privind utilizarea responsabilă a acestor tehnici pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare.
Neuromarketingul este o strategie de marketing care se conectează la subconștientul și aspectele emoționale al clientului și își propune să creeze o legătură între client și produs. Este un domeniu interdisciplinar care combină aspecte ale neuroștiințelor, psihologiei și marketingului. Piatra de temelie a neuromarketingului este evaluarea reacției cognitive și emoționale a consumatorului la diferitele tehnici de marketing.