Atragerea clienților online: 15 tehnici de neuromarketing

neuromarketing, testimonialele, tehnici, neuromarketingul, vânzare prin recomandări, intrebari in procesul de vanzare, negocierea in procesul de vanzare cumparare, procesul de vanzare-cumparare, procesul de vanzari, elemente cheie in procesul de vanzare, primul pas din procesul de vanzare, ce este procesul de vanzare, tehnici de vanzare in procesul de negociere, rolul vanzatorului in procesul de vanzare, tehnici de vânzare, online, a unui produs, avansate, managementul vanzarilor, curs, cresterea vanzarilor, metode
Neuromarketing

Atragerea clienților online: 15 tehnici de neuromarketing


  • Testimonialele sunt una din cele mai importante tehnici de neuromarketing întrucât folosesc cuvintele publicului pentru a dovedi calitatea produsului. Acestea sunt prin definiție mai credibile deoarece limbajul este autentic.

  • Dacă cineva cu o reputație impresionantă este interesat de brandul dumneavoastră spuneți acest lucru publicului. Prin asociere vă va crește credibilitatea.
  • Imaginea cuiva ajută. Și logo-urile sunt bune. Asociațiile profesioale, camerele de comerț, certificările și premiile toate sunt puncte de consolidare a încrederii.
  • Concursul pentru popularitate este frecvent întâlnit în promovarea cărților, pieselor muzicale și filmelor.
  • Ratingurile sunt elemente standard pentru marile site-uri de comerț online. Acestea le arată vizitatorilor că altora le plac produsele.

Neuromarketing – sună futurist acest cuvânt, nu-i așa? Este strâns legat de termeni și mai bizari, precum economia comportamentală, cercetarea persuasivă și psihologia socială. Dar ce înseamnă? Iată o scurtă definiție: Neuromarketing (substantiv, în marketing): știința utilizării capacității cognitive pentru a influența procesul decizional al consumatorilor.

Conținut accesibil doar conturilor plătite:

STARTER ANUAL

20 EUR / luna

PREMIUM ANUAL

50 EUR / luna

error: Content is protected !!