Atragerea clienților online: 15 tehnici de neuromarketing
02/07/2021 2022-07-19 10:44Atragerea clienților online: 15 tehnici de neuromarketing
Atragerea clienților online: 15 tehnici de neuromarketing
-
Testimonialele sunt una din cele mai importante tehnici de neuromarketing întrucât folosesc cuvintele publicului pentru a dovedi calitatea produsului. Acestea sunt prin definiție mai credibile deoarece limbajul este autentic.
- Dacă cineva cu o reputație impresionantă este interesat de brandul dumneavoastră spuneți acest lucru publicului. Prin asociere vă va crește credibilitatea.
- Imaginea cuiva ajută. Și logo-urile sunt bune. Asociațiile profesioale, camerele de comerț, certificările și premiile toate sunt puncte de consolidare a încrederii.
- Concursul pentru popularitate este frecvent întâlnit în promovarea cărților, pieselor muzicale și filmelor.
- Ratingurile sunt elemente standard pentru marile site-uri de comerț online. Acestea le arată vizitatorilor că altora le plac produsele.
Neuromarketing – sună futurist acest cuvânt, nu-i așa? Este strâns legat de termeni și mai bizari, precum economia comportamentală, cercetarea persuasivă și psihologia socială. Dar ce înseamnă? Iată o scurtă definiție: Neuromarketing (substantiv, în marketing): știința utilizării capacității cognitive pentru a influența procesul decizional al consumatorilor.