Nu este important ceea ce vindeți, ci ceea ce faceți

obiective în vanzare, scop al vânzării, contracte cu institutiile publice, b2g, vanzarea b2g, procesul de , planul de, plan de, obiective, întrebări în, negocierea în, elemente cheie în , primul pas din , ce este , tehnici de vânzare în, rolul vânzătorului în , ce înseamnă, procesul de vânzare, procesul de negociere, procesul de vânzări, a unui produs, managementul, cuvinte care atrag în, tehnici de, metode de , plan de, promovare, comunicare, abordare, strategii, trucuri pentru, obiective pentru, planificarea, previziunea, creșterea, plan de creștere a, volumului, volumul , vânzărilor, vânzare, vânzări, vânzare-cumpărare, curs, avansate, în magazin, prospectarea, prospectare, nevoile, pieței, clienților, în vânzări, clienți, internă, a pieței, comerciala, de piață, piață definiție, firme, marketing, online, proactivă, prin telefon, agent, agenți, de vânzări, aida, b2b, licitații publice seap, social media, rețelele sociale, negociere b2b, conversația cu clientul
Managementul Vanzarilor

Nu este important ceea ce vindeți, ci ceea ce faceți


  • Transformați-vă afacerea prioritizând nevoile clienților, nu câștigurile dumneavoastră.
  • Un obiectiv nobil vă ajută să vă definiți organizația.
  • Personalul dumneavoastră dorește să lucreze pentru o organizație unică.
  • Scopul vă ajută compania să țină pasul cu brandul și promisiunile sale.
  • Angajații devin mai implicați dacă organizația lor are aspirații înalte.
  • Majoritatea organizațiilor care au un scop bine definit își depășesc concurenții.
  • Astfel de companii își inspiră managerii, angajații, clienții și acționarii.
  • Organizațiilor fără scop le lipsește concentrarea și voința.

Progresul determinat de stabilirea unui scop

O companie care are scopul vânzării stabilit își prioritizează în mod semnificativ contribuțiile în societate, deși continuă să urmărească în mod eficient profiturile. Recompensele pentru faptul că sunt orientate spre scop includ angajați dedicați, clienți fideli și un brand ușor de recunoscut.

Scopul vânzării nu este totul, dar este mai important decât orice altceva.

Avantajele stabilirii unui scop

Fiecare organizație are o misiune sau un scop clar care oferă o imagine clară asupra idealurilor sale. Un obiectiv nobil vă ajută să vă definiți organizația; suntem la marginea unui nou model de capitalism care produce bani îmbunătățind viețile.

Afacerea și activitățile sale urmează o construcție simplă și rațională. Unei companii fără un scop general îi lipsește concentrarea și direcția; are nevoie de un principiu imperativ pentru a ajuta la orientarea deciziilor dificile.

Mulți oameni de afaceri cred că dacă au un plan strategic solid, o structură operațională bună și un program de marketing eficient, nu au nevoie de altceva, inclusiv de un scop special. Și este adevărat că păstrarea în ordine a elementelor esențiale ale afacerii este cea mai sigură cale către succes. Cu toate acestea, veți obține performanțe mai bune dacă aveți scopul vânzării definit care vă inspiră să priviți dincolo de rezultatele afacerii la efectele mai înalte ale succesului:

  • Scopul înseamnă totul – Scopul clarifică. Într-o epocă în care alte companii aeriene câștigă venituri enorme din taxele pentru verificarea bagajelor, Southwest Airlines le permite pasagerilor să verifice două bagaje gratuit. Refuzul companiei Southwest de a percepe taxele pentru bagajele verificate i-a asigurat loialitatea pe termen lung a clienților.
  • Scopul este calea către o performanță ridicată – Când firmele se concentrează pe un scop clar, demn, își lasă concurenții în urmă. Sam Walton – fondatorul lanțului de vânzări retail Walmart – a înțeles că oamenii din mediul rural nu aveau acces la mărfurile din retail, așa că a creat magazine cu prețuri reduse în zonele rurale care erau deschise non-stop.
  • Scopul promovează idei vizionare și inovații semnificative – Viziunea celor de la Pampers a inclus îmbunătățirea sănătății copilului și ajutarea mamelor să creeze cele mai bune condiții posibile pentru bebelușii lor. Pampers a realizat acest obiectiv prin diferite căi, inclusiv printr-un parteneriat cu UNICEF.
  • Scopul mută munții – Când Bob Lanier a devenit președintele Comisiei de autostrăzi din Texas, în 1982, s-a confruntat cu o sarcină descurajantă privind gunoaiele de pe marginea drumurilor. Lanier a contactat agenția publicitară a autorului Roy M. Spence Jr. pentru a realiza un mesaj care să stimuleze cetățenii să își schimbe comportamentul. Sloganul „Nu distrugeți Texasul” rezonează cu mândria acestora față de statul lor, care a funcționat atât de bine încât gunoiul de pe autostrăzile din Texas a scăzut cu 70% în următorii cinci ani.
  • Scopul vă va menține pe o piață turbulentă – Schimbările de pe piață îi obligă pe directori să se adapteze și să își readapteze strategiile și tactica. Un scop permite companiei dumneavoastră să vadă fiecare dezvoltare a pieței prin filtrul valorilor sale de bază.
  • Scopul imprimă brandului o doză sănătoasă de realitate – Consumatorii abandonează rapid produsele și serviciile care nu respectă ideile lor. Companiile care au un scop nu trebuie să-și facă griji cu privire la percepțiile greșite sau promisiunile goale. Scopul lor le conduce activitățile.
  • Scopul recrutează oameni pasionați – Angajații doresc ca munca lor să fie inspirațională și semnificativă.
  • Scopul generează energie și vitalitate în rândul angajaților – Unul dintre cele mai importante atribute ale unui angajat este sentimentul de apartenență: angajații sunt mai motivați dacă scopul companiei lor îi face să simtă că munca lor este importantă. Dacă le oferiți angajaților un scop în care pot crede, vor fi încântați să vină la muncă în fiecare zi.
  • Scopul contribuie la o viață valoroasă – Angajații de astăzi trebuie să-și petreacă timpul făcând o muncă pe care o consideră semnificativă și vitală.

Găsiți motivația

Pentru a găsi acea emoție necesară, întrebați cei mai devotați angajați ce îi entuziasmează în legătură cu munca lor. Căutați să descoperiți ce puteți îmbunătăți. Găsiți consumatori pe care concurenții nu îi vizează și stabiliți ce consideră că este convingător. Indiferent de drumul pe care îl parcurgeți, înțelegeți că toate căile își au originea în același punct: clientul.

Fiți perseverent

Discutați despre modul în care vă puteți transforma viziunea și scopul în realitate. Mai întâi, asigurați-vă că operațiunile dumneavoastră se aliniază obiectivului vizionar. Reduceți-vă riscurile efectuând un „audit de scop” pentru a determina care dintre practicile organizației ar putea să o împiedice să-și atingă scopul.

Aprindeți pasiunea

Fiți pasionat de scopul vânzării dumneavoastră și răspândiți această pasiune în toată organizația. Atunci când clienții dumneavoastră vă înțeleg scopul vânzării și valoarea ofertei, ei vor deveni fideli companiei dumneavoastră.

Organizații conduse de o misiune

  • Walmart – Sam Walton și-a construit imperiul pe un slogan care i-a definit scopul: „Prețuri mici zilnic la mărcile în care puteți avea încredere. În permanență.” Datorită puterii sale de cumpărare, Walmart a redus prețul multor medicamente la 4 dolari, acest lucru a ajutat persoanele în vârstă cu venituri mici și a fidelizat clienții.
  • Norwegian Cruise Line – Această linie de croazieră oferă pasagerilor flexibilitatea să mănânce când și unde doresc, să poarte orice își doresc și să își facă propriul program în timpul vacanțelor de croazieră. Această filozofie și scop „Mergeți pe propriul drum” diferențiază NCL de majoritatea liniilor de croazieră care insistă asupra codului vestimentar și, în caz contrar, îi fac pe pasageri să se conformeze cu ceea ce este mai convenabil pentru linia de croazieră.
  • The American Association of Retired Persons – Această organizație gigant se străduiește să îmbunătățească viața membrilor săi și le oferă reduceri la o serie de articole. Aceste servicii dovedesc adevărul sloganului și scopului AARP: „Puterea de a fi mai bun”.
  • Crucea Roșie Americană – Această renumită organizație nonprofit oferă multe servicii, inclusiv ajutorarea în caz de dezastre, educație pentru siguranță și sănătate; ajută bărbații și femeile din armată, oferă asistență persoanelor cu probleme din întreaga lume și menține un aport adecvat de rezerve de sânge pentru americani. Scopul Crucii Roșii Americane este „Împuternicirea oamenilor din America de a efectua acte extraordinare în fața unor situații de urgență”.
  • Consiliul American pentru Educație – Această organizație nonprofit promovează învățământul superior din SUA, inclusiv colegiile Ivy League, colegiile comunitare, universitățile de stat și alte instituții de învățământ secundar.
  • The PGA tour – Turul Asociației Profesionale de Golf, cu codul său de conduită strict și dedicarea sa pentru sport, rămâne la fel de admirabil astăzi ca și acum zeci de ani. Scopul PGA Tour este de a fi excepția în sport și orice comportament care ar putea pune în discuție integritatea jocului se lovește de un control sever.

Text realizat pe baza cărții „It’s Not What You Sell, It’s What You Stand For: Why Every Ex­tra­or­di­nary Business Is Driven by Purpose”
de Roy M. Spence, Jr. și Haley Rushing

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping