Descriere
Căutați o modalitate de a vă previziona vânzările rapid și eficient? Șablonul gratuit pus la dispoziție de Club360 este un instrument esențial pentru orice afacere, indiferent de dimensiune sau domeniul de activitate
Previziunea vânzărilor este unul dintre cele mai populare instrumente de planificare. Privit ca un rezumat al veniturilor rezultate din vânzarea produselor sau serviciilor companiei, importanța sa derivă din faptul că permite cuantificarea așteptările viitoare ale companiei, funcționând ca:
- un sistem de referință în realizarea obiectivelor de performanță
- un instrument de fundamentare a deciziilor strategice și financiare
- un reper în fundamentarea bugetelor departamentale
Quick Comparison
Settings | Previziunea vanzarilor remove | Strategia de vânzari remove | Propunerea de valoare remove | Matricea competitorilor remove | Script de vanzare telefonica remove |
---|---|---|---|---|---|
Image | |||||
SKU | |||||
Rating | |||||
Price | 300 lei | 100 lei | 100 lei | 300 lei | 100 lei |
Stock | |||||
Availability | |||||
Add to cart | |||||
Description | |||||
Content | Căutați o modalitate de a vă previziona vânzările rapid și eficient? Șablonul gratuit pus la dispoziție de Club360 este un instrument esențial pentru orice afacere, indiferent de dimensiune sau domeniul de activitate
Previziunea vânzărilor este unul dintre cele mai populare instrumente de planificare. Privit ca un rezumat al veniturilor rezultate din vânzarea produselor sau serviciilor companiei, importanța sa derivă din faptul că permite cuantificarea așteptările viitoare ale companiei, funcționând ca:
| O strategie de vânzări bine pusă la punct este cheia succesului oricărei afaceri, creând bazele unui proces de vânzare coerent și eficient. Club360 vă oferă în acest document o structurare a etapelor elaborării unei astfel de strategii, prezentate sub forma unei liste de verificare.
Strategia de vânzări detaliază modul în care o companie își va vinde produsele și serviciile. Acesta răspunde la următoarele întrebări:
| Propunerea de valoare reflectă clar beneficiile pe care produsele sau serviciile companiei le aduc clienților? O puteți explica în mai puțin de 30 de secunde? Îi determină pe clienții potențiali să renunțe la obiecția ”Lucrăm deja cu altcineva”?
Club360 vă oferă o modalitate facilă de consolidare a tuturor elementelor componente ale unei Propuneri de Valoare, astfel încât să puteți răspunde afirmativ la toate întrebările anterioare.
Pe scurt, o propunere de valoare este o afirmație clară care demonstrează trei lucruri în raport cu oferta companiei dvs:
| O analiză a concurenților este un instrument util pentru a înțelege peisajul competitiv al pieței. Acest lucru vă ajută să identificați moduri alternative în care clienții potențiali își pot rezolva problemele pe care se concentrează oferta companiei. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a evalua strategiile altor competitori, astfel încât să le puteți evalua punctele forte și punctele slabe. Acest lucru vă oferă informații importante despre modul în care alte companii încearcă să ofere valoare cumpărătorilor dvs. țintă. Analiza dvs. competitivă ar trebui să răspundă la următoarele întrebări de bază:
| Scriptul de vânzare telefonică este un document de vânzări cu care se lucrează atunci când agenții realizează apeluri de prospectare, de vânzare nesolicitată, așa-numitele apeluri la rece; el se folosește înainte de a efectua un apel sau ca ghid în timpul conversației reale de vânzări. Mulți reprezentați de vânzări vor să creadă că apelurile la rece nu funcționează, deoarece nu vor/nu sunt confortabili să realizeze apeluri la rece. Acest document ar trebui să răspundă la următoarele întrebări de bază:
|
Weight | |||||
Dimensions | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică | Nu se aplică |
Additional information |