Matricea competitorilor

300 lei

Description

O analiză a concurenților este un instrument util pentru a înțelege peisajul competitiv al pieței. Acest lucru vă ajută să identificați moduri alternative în care clienții potențiali își pot rezolva problemele pe care se concentrează oferta companiei. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a evalua strategiile altor competitori, astfel încât să le puteți evalua punctele forte și punctele slabe. Acest lucru vă oferă informații importante despre modul în care alte companii încearcă să ofere valoare cumpărătorilor dvs. țintă.

Analiza dvs. competitivă ar trebui să răspundă la următoarele întrebări de bază:

  • Care sunt celelalte companii care concurează pentru clienții de pe piața dvs.?
  • Ce produse și servicii oferă?
  • Care este cota de piață a fiecărui concurent?
  • Care sunt punctele lor forte și punctele slabe?
  • Cum se compară cu propriile produse și servicii?
  • Cum vă puteți diferenția produsele și serviciile?
error: Content is protected !!