Script de vanzare telefonica

100 lei

Descriere

Scriptul de vânzare telefonică este un document de vânzări cu care se lucrează atunci când agenții realizează apeluri de prospectare, de vânzare nesolicitată, așa-numitele apeluri la rece; el se folosește înainte de a efectua un apel sau ca ghid în timpul conversației reale de vânzări. Mulți reprezentați de vânzări vor să creadă că apelurile la rece nu funcționează, deoarece nu vor/nu sunt confortabili să realizeze apeluri la rece.

Acest document ar trebui să răspundă la următoarele întrebări de bază:

  • Care este modul optim de a aborda telefonic un potential client?
  • Ce intrebări și răspunsuri trebuie să aibă pregătite un agent?
  • Care este obiectivul final al unei astfel de convorbiri?
  • Care sunt pericolele unei astfel de abordari?
  • Cum trebuie să reactioneze agenții in cele mai probabile situații?

Quick Comparison

SettingsScript de vanzare telefonica removePropunerea de valoare removePreviziunea vanzarilor removeStrategia de vânzari removeMatricea competitorilor remove
Imagerelațiile cu, instrumentele, instrumente, servicii de, serviciile, a serviciilor, creșterea, selecționarea, selecția, cunoașterea, identificarea, găsirea, depistarea, concurența, concurenței, relații cu, relația cu, principiul, principiile, negocierea cu, negociere, apple, start-up, echipa de, echipa, interesele, interese, cursuri, instrumente, programe de, programul, prezentarea de, prezentare, prezentarea, stimularea de, stimularea, accentuarea, coaching, beneficiile, beneficiul unui, performanța în, valoarea, valoare, performanța în, calitățile unui, abilitățile, de succes, calități, atitudinea, strategii, vânzător, vânzătorilor, succesul, obiective, întrebări în, negocierea în, elemente cheie în, primul pas din, ce este, rolul vânzătorului în , ce înseamnă, cuvinte care atrag în, procesul de , proces de, planul de, plan de, tehnici de, metode de, managementul, management, promovare, promovarea, comunicare, comunicarea, abordare, abordarea, strategii, strategie, strategia, trucuri pentru, obiective pentru, planificarea, planificare, previziunea, previziune, creșterea, creștere, prospectarea, prospectare, volumului, volumul , agent de, agenți de, forța, forței de, vânzărilor, vânzare, vânzări, negociere, vânzare-cumpărare, a unui produs, curs, avansate, în magazin, nevoile, pieței, clienților, în vânzări, clientul, clienți, internă, a pieței, comercială, de piață, piață definiție, firme, marketing, online, proactivă, prin telefon, aida, b2b, licitații publice seap, social media, rețelele sociale, negociere b2b, conversația cu clientul, abilități profesionale, cele mai bune, cursuri, curs, training, traininguri, calificare, agent, consultant, acreditate, manager, management, reprezentant, vânzari, vanzari, bucuresti, iasi, b2b, cluj, timisoara, online, gratis, craiova, incepatori, brasov, galati, amazon, prin, telefon, negociere, marketingExistă un vast ocean de instrumente de vânzare pe piață. Beneficiul potențial pe care aceste instrumente îl pot aduce afacerii dvs. poate fi foarte interesant, dar numărul mare de alegeri este intimidant.relațiile cu, instrumentele, instrumente, servicii de, serviciile, a serviciilor, creșterea, selecționarea, selecția, cunoașterea, identificarea, găsirea, depistarea, concurența, concurenței, relații cu, relația cu, principiul, principiile, negocierea cu, negociere, apple, start-up, echipa de, echipa, interesele, interese, cursuri, instrumente, programe de, programul, prezentarea de, prezentare, prezentarea, stimularea de, stimularea, accentuarea, coaching, beneficiile, beneficiul unui, performanța în, valoarea, valoare, performanța în, calitățile unui, abilitățile, de succes, calități, atitudinea, strategii, vânzător, vânzătorilor, succesul, obiective, întrebări în, negocierea în, elemente cheie în, primul pas din, ce este, rolul vânzătorului în , ce înseamnă, cuvinte care atrag în, procesul de , proces de, planul de, plan de, tehnici de, metode de, managementul, management, promovare, promovarea, comunicare, comunicarea, abordare, abordarea, strategii, strategie, strategia, trucuri pentru, obiective pentru, planificarea, planificare, previziunea, previziune, creșterea, creștere, prospectarea, prospectare, volumului, volumul , agent de, agenți de, forța, forței de, vânzărilor, vânzare, vânzări, negociere, vânzare-cumpărare, a unui produs, curs, avansate, în magazin, nevoile, pieței, clienților, în vânzări, clientul, clienți, internă, a pieței, comercială, de piață, piață definiție, firme, marketing, online, proactivă, prin telefon, aida, b2b, licitații publice seap, social media, rețelele sociale, negociere b2b, conversația cu clientul, abilități profesionale, cele mai bune, cursuri, curs, training, traininguri, calificare, agent, consultant, acreditate, manager, management, reprezentant, vânzari, vanzari, bucuresti, iasi, b2b, cluj, timisoara, online, gratis, craiova, incepatori, brasov, galati, amazon, prin, telefon, negociere, marketingExistă un vast ocean de instrumente de vânzare pe piață. Beneficiul potențial pe care aceste instrumente îl pot aduce afacerii dvs. poate fi foarte interesant, dar numărul mare de alegeri este intimidant.
SKU
Rating
Price

100 lei

100 lei

300 lei

100 lei

300 lei

Stock
Availability
Add to cart

Description
Content

Scriptul de vânzare telefonică este un document de vânzări cu care se lucrează atunci când agenții realizează apeluri de prospectare, de vânzare nesolicitată, așa-numitele apeluri la rece; el se folosește înainte de a efectua un apel sau ca ghid în timpul conversației reale de vânzări. Mulți reprezentați de vânzări vor să creadă că apelurile la rece nu funcționează, deoarece nu vor/nu sunt confortabili să realizeze apeluri la rece.

Acest document ar trebui să răspundă la următoarele întrebări de bază:
  • Care este modul optim de a aborda telefonic un potential client?
  • Ce intrebări și răspunsuri trebuie să aibă pregătite un agent?
  • Care este obiectivul final al unei astfel de convorbiri?
  • Care sunt pericolele unei astfel de abordari?
  • Cum trebuie să reactioneze agenții in cele mai probabile situații?
Propunerea de valoare reflectă clar beneficiile pe care produsele sau serviciile companiei le aduc clienților? O puteți explica în mai puțin de 30 de secunde? Îi determină pe clienții potențiali să renunțe la obiecția ”Lucrăm deja cu altcineva”? Club360 vă oferă o modalitate facilă de consolidare a tuturor elementelor componente ale unei Propuneri de Valoare, astfel încât să puteți răspunde afirmativ la toate întrebările anterioare. Pe scurt, o propunere de valoare este o afirmație clară care demonstrează trei lucruri în raport cu oferta companiei dvs:
  • Relevanţă – modul în care produsele sau serviciile companiei rezolvă problemele clienților sau le îmbunătățesc situația.
  • Valoare cuantificată – beneficiile clare și specifice
  • Diferenţiere – motivele pentru care un client ar trebui să aleagă oferta dvs. și nu pe a concurenților
Căutați o modalitate de a vă previziona vânzările rapid și eficient? Șablonul gratuit pus la dispoziție de Club360 este un instrument esențial pentru orice afacere, indiferent de dimensiune sau domeniul de activitate Previziunea vânzărilor este unul dintre cele mai populare instrumente de planificare. Privit ca un rezumat al veniturilor rezultate din vânzarea produselor sau serviciilor companiei, importanța sa derivă din faptul că permite cuantificarea așteptările viitoare ale companiei, funcționând ca:
  • un sistem de referință în realizarea obiectivelor de performanță
  • un instrument de fundamentare a deciziilor strategice și financiare
  • un reper în fundamentarea bugetelor departamentale
O strategie de vânzări bine pusă la punct este cheia succesului oricărei afaceri, creând bazele unui proces de vânzare coerent și eficient. Club360 vă oferă în acest document o structurare a etapelor elaborării unei astfel de strategii, prezentate sub forma unei liste de verificare. Strategia de vânzări detaliază modul în care o companie își va vinde produsele și serviciile. Acesta răspunde la următoarele întrebări:
  • Ce vom vinde?
  • Cui vom vinde?
  • Ce metode vom folosi pentru a vinde?
Dincolo de abordarea clară, planificată și structurată a procesului de vânzare, elaborarea strategiei contribuie la identificarea și gestionarea din timp a riscurilor sau problemelor majore ce pot fi dificil de soluționat odată ce apar în perioada de implementare.

O analiză a concurenților este un instrument util pentru a înțelege peisajul competitiv al pieței. Acest lucru vă ajută să identificați moduri alternative în care clienții potențiali își pot rezolva problemele pe care se concentrează oferta companiei. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a evalua strategiile altor competitori, astfel încât să le puteți evalua punctele forte și punctele slabe. Acest lucru vă oferă informații importante despre modul în care alte companii încearcă să ofere valoare cumpărătorilor dvs. țintă.

Analiza dvs. competitivă ar trebui să răspundă la următoarele întrebări de bază:
  • Care sunt celelalte companii care concurează pentru clienții de pe piața dvs.?
  • Ce produse și servicii oferă?
  • Care este cota de piață a fiecărui concurent?
  • Care sunt punctele lor forte și punctele slabe?
  • Cum se compară cu propriile produse și servicii?
  • Cum vă puteți diferenția produsele și serviciile?
Weight
DimensionsNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplică
Additional information
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare