Prospectarea de piață pentru profesioniști
199 lei
Acest curs urmărește să vă ofere o înțelegere clară a primului pas. Astfel, parcurgând modulele cursului vă veți însuși cele mai eficiente instrumente, tehnici și metode de identificare a clienților potențiali. Ca profesionist în vânzări puteți face toate celelalte lucruri corect, dar dacă procesul dumneavoastră de prospectare este inconsecvent riscul de a eșua este mai accentuat, deoarece lipsește “materia primă” a procesului de vânzare.
Description
Procesul de vânzare este în general împărțit în șapte pași, care includ – prospectarea, abordarea preliminară, abordarea ulterioară, prezentarea, obiecțiile, închiderea și follow-up-ul. Acest curs urmărește să vă ofere o înțelegere clară a primului pas. Astfel, parcurgând modulele cursului vă veți însuși cele mai eficiente instrumente, tehnici și metode de identificare a clienților potențiali.
De asemenea, veți învăța cum să prospectați eficient piața „rece”, cum să vă mențineți o sursă adecvat dimensionată (la calitatea optimă) de oportunități, folosind mai multe canale de prospectare, și cum să construiți un plan de prospectare în funcție de instrumentele folosite. După parcurgerea acestui curs veți dobândi o mai bună înțelegere a:
- Rolului pe care îl joacă prospectarea în procesul de vânzare
- Resurselor utilizate în procesul de prospectare
- Tehnicilor de identificare a clienților potențiali
- Planului de lucru al reprezentatului de vânzări
Ca profesionist în vânzări puteți face toate celelalte lucruri corect, dar dacă procesul dumneavoastră de prospectare este inconsecvent riscul de a eșua este mai accentuat, deoarece lipsește “materia primă” a procesului de vânzare.