Strategia de vânzări
11/05/2021 2022-07-15 18:04Strategia de vânzări
Strategia de vânzări
O strategie de vânzări bine pusă la punct este cheia succesului oricărei afaceri, creând bazele unui proces de vânzare coerent și eficient. Club360 vă oferă în acest document o structurare a etapelor elaborării unei astfel de strategii, prezentate sub forma unei liste de verificare.
Strategia de vânzări detaliază modul în care o companie își va vinde produsele și serviciile. Aceasta răspunde la următoarele întrebări:
- Ce vom vinde?
- Cui vom vinde?
- Ce metode vom folosi pentru a vinde?
Dincolo de abordarea clară, planificată și structurată a procesului de vânzare, elaborarea strategiei contribuie la identificarea și gestionarea din timp a riscurilor sau problemelor majore ce pot fi dificil de soluționat odată ce apar în perioada de implementare.
Utilizare și beneficii
Identificarea rapidă și monitorizarea completării principalelor componente ale unei strategii de vânzări, cu exemple de completare. Validarea parcurgerii fiecărei etape, prin simpla bifare a secțiunilor aferente, având în permanență un document de referință ce reflectă dinamic întregul proces.
Deveniți acum membru al Club360
Pentru o beneficia de instrumente de lucru și informații gratuite. În curând accesul se va face numai pe bază de abonament plătit.
Explorați modelul
Utilizare
Ce trebuie să știți
În companiile mai mici, pentru a elabora o strategie de vânzări este nevoie de un proces mai puțin formal, aproape continuu. Această responsabilitate revine de obicei managerului general sau antreprenorului, care trebuie să aloce resursele de timp necesare creării unei strategii de vânzări, urmărind periodic actualizarea și îmbunătățirea acesteia. În organizații mai mari, planificarea strategică se face într-un cadrul formal, un astfel de instrument fiind util atât responsabililor implicați în acest proces (manageri/ directori de vânzări), cât și decidenților de nivel strategic și executiv.
Acest template este primul pas în colectarea și structurarea informațiilor de care aveți nevoie pentru a crea o strategie de vânzări și a atinge obiectivele stabilite. Lista de verificare este structurată în 12 secțiuni (etape de elaborare a strategiei), cu sub-punctele aferente. Validarea parcurgerii unei etape se realizează facil, bifând efectiv etapa și sub-etapele aferente. Documentul suportă intervenții ulterioare, fiecare ajustare fiind cuantificată automat printr-un număr de revizuire a documentului, corelat cu data efectuării acestei revizuiri.
Toate template-urile sunt accesibile NUMAI utilizatorilor înregistrați pe platforma, indiferent de tipul de membership deținut (gratuit sau plătit). Deci prima condiție este sa fiți logați în site-ul club360 (sa aveți un cont de user). Cea mai mare parte a template – urilor poate fi descărcată gratuit.
Da – pentru membrii Club360. Pentru a-l accesa va rugam să dați click pe butonul “Descărcați”. Atenție – dacă nu sunteți logați acesta NU va funcționa.