Eficientizarea proceselor de vânzare

599 lei

Prin parcurgerea acestui curs vă veți îmbunătăți competențele și abilitățile de planificare și management al vânzărilor, aprofundând conceptele, modelele, instrumentele și tehnicile utilizate în dezvoltarea funcțiunii de vânzare.

Descriere

Acest curs oferă îndrumări conceptuale și abordări practice privind planificarea și gestionarea vânzărilor. Conceptele analizate au ca scop evidențierea modului de planificare și gestionare a vânzărilor în conformitate cu orientările strategice ale companiei și cu evoluțiile mediului de business.

Prin parcurgerea acestui curs vă veți îmbunătăți competențele și abilitățile de planificare și management al vânzărilor, aprofundând conceptele, modelele, instrumentele și tehnicile utilizate în dezvoltarea funcțiunii de vânzare.

De asemenea, veți putea aplica cele învățate pentru a controla activitățile de vânzări din compania dumneavoastră și pentru a obține rezultatele dorite.

Quick Comparison

SettingsEficientizarea proceselor de vânzare removeProspectarea de piață pentru profesioniști removeArta vânzărilor de succes – noțiuni de bază removeTehnici eficiente în procesul de vânzare removeProspectarea și vânzarea B2B – pe înțelesul tuturor remove
Image
SKU
Rating
Price

599 lei

199 lei

299 lei

399 lei

399 lei

Stock
Availability
Add to cart

DescriptionPrin parcurgerea acestui curs vă veți îmbunătăți competențele și abilitățile de planificare și management al vânzărilor, aprofundând conceptele, modelele, instrumentele și tehnicile utilizate în dezvoltarea funcțiunii de vânzare.Acest curs urmărește să vă ofere o înțelegere clară a primului pas. Astfel, parcurgând modulele cursului vă veți însuși cele mai eficiente instrumente, tehnici și metode de identificare a clienților potențiali. Ca profesionist în vânzări puteți face toate celelalte lucruri corect, dar dacă procesul dumneavoastră de prospectare este inconsecvent riscul de a eșua este mai accentuat, deoarece lipsește “materia primă” a procesului de vânzare.Cursul prezintă în mod practic și direct elementele de bază ale acestui subiect complex, ajutând cursanții să-și însușească strategiile și tehnicile de vânzări fundamentale pentru atingerea obiectivelor profesionale.Acest curs acoperă tehnicile esențiale în procesul de vânzare, de la prospectare telefonică și construirea unei relații cu pontețialii clienți, la tehnici de contracarare a obiecțiilor și închiderea vânzării într-o manieră avantajoasă.Pentru a depăși provocările moderne ale vânzării B2B am integrat în acest curs tehnici eficiente de prospectare și vânzare business-to-business. Prin parcurgerea modulelor veți învăța cum să generați mai multe oportunități de vânzare și cum să vă maximizați rata de închidere, indiferent dacă sunteți deja familiarizați cu vânzarea B2B sau sunteți la început de carieră.
ContentAcest curs oferă îndrumări conceptuale și abordări practice privind planificarea și gestionarea vânzărilor. Conceptele analizate au ca scop evidențierea modului de planificare și gestionare a vânzărilor în conformitate cu orientările strategice ale companiei și cu evoluțiile mediului de business. Prin parcurgerea acestui curs vă veți îmbunătăți competențele și abilitățile de planificare și management al vânzărilor, aprofundând conceptele, modelele, instrumentele și tehnicile utilizate în dezvoltarea funcțiunii de vânzare. De asemenea, veți putea aplica cele învățate pentru a controla activitățile de vânzări din compania dumneavoastră și pentru a obține rezultatele dorite.Procesul de vânzare este în general împărțit în șapte pași, care includ – prospectarea, abordarea preliminară, abordarea ulterioară, prezentarea, obiecțiile, închiderea și follow-up-ul. Acest curs urmărește să vă ofere o înțelegere clară a primului pas. Astfel, parcurgând modulele cursului vă veți însuși cele mai eficiente instrumente, tehnici și metode de identificare a clienților potențiali. De asemenea, veți învăța cum să prospectați eficient piața „rece”, cum să vă mențineți o sursă adecvat dimensionată (la calitatea optimă) de oportunități, folosind mai multe canale de prospectare, și cum să construiți un plan de prospectare în funcție de instrumentele folosite. După parcurgerea acestui curs veți dobândi o mai bună înțelegere a:
  • Rolului pe care îl joacă prospectarea în procesul de vânzare
  • Resurselor utilizate în procesul de prospectare
  • Tehnicilor de identificare a clienților potențiali
  • Planului de lucru al reprezentatului de vânzări
Ca profesionist în vânzări puteți face toate celelalte lucruri corect, dar dacă procesul dumneavoastră de prospectare este inconsecvent riscul de a eșua este mai accentuat, deoarece lipsește “materia primă” a procesului de vânzare.
Domeniul vânzărilor este unul vast, atât în ceea ce privește teoriile, metodele și modelele de vânzare, cât și sub aspectul tehnicilor și instrumentelor de management al agenților. Cursul prezintă în mod practic și direct elementele de bază ale acestui subiect complex, ajutând cursanții să-și însușească strategiile și tehnicile de vânzări fundamentale pentru atingerea obiectivelor profesionale. Fie că doar vă gândiți la o carieră în vânzări, sunteți deja un vânzător cu experiență sau chiar gestionați o echipă de vânzări, acest curs vă va oferi o perspectivă valoroasă asupra elementelor esențiale ale procesului de vânzare. Puteți utiliza informațiile din acest curs pentru a vă dezvolta propriile abilități de vânzare sau pentru a instrui rapid și eficient echipa de vânzări din cadrul companiei dumneavoastră. Indiferent de situația în care vă regăsiți, la finalul cursului veți dobândi informațiile și abilitățile necesare pentru a vă asigura succesul în vânzări.Vânzarea este esențială pentru succesul oricărei afaceri, iar vânzarea eficientă este o abilitate valoroasă pe care trebuie să o dobândiți. Acest curs acoperă tehnicile esențiale în procesul de vânzare, de la prospectare telefonică și construirea unei relații cu pontețialii clienți, la tehnici de contracarare a obiecțiilor și închiderea vânzării într-o manieră avantajoasă. Astfel veți învăța cum să:
  • Controlați o conversație telefonică de prospectare
  • Recunoașteți și combateți obiecțiile standard
  • Închideți mai frecvent ofertele de vânzare
  • Fiți organizați și eficienți
  • Controlați etapele procesului de vânzare
Vânzarea către clienții B2B este dificilă, uneori poate părea aproape imposibilă. Desigur, vânzarea nu a fost niciodată ușoară, dar în era digitală efortul necesar este și mai mare, deoarece clienții își fac în prealabil propriile cercetări, preferând să selecteze singuri, fără nicio influență din partea unui agent de vânzări. Pentru a depăși provocările moderne ale vânzării B2B am integrat în acest curs tehnici eficiente de prospectare și vânzare business-to-business. Prin parcurgerea modulelor veți învăța cum să generați mai multe oportunități de vânzare și cum să vă maximizați rata de închidere, indiferent dacă sunteți deja familiarizați cu vânzarea B2B sau sunteți la început de carieră. Până la sfârșitul cursului veți putea să:
  • Eficientizați procesul de prospectare B2B
  • Identificați cele mai bune instrumente și servicii pentru generarea clienților potențiali B2B
  • Implementați cele mai eficiente strategii de vânzare și prospectare B2B
  • Închideți mai multe oportunități de vânzare B2B
Weight
DimensionsNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplicăNu se aplică
Additional information
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the comparison bar
Compare